PPP

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 7 Lis 1999, 16:30:47 CET

On Thu, Nov 04, 1999 at 11:33:56AM +0100, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Portslave to taki program, ktory zachowuje sie jak getty, z tym ze
> auoryzuje userow pytajac sie radiusa. Pozniej ustawia dla nich sesje w
> zaleznosci od zawartosci odpowiedzi z serera (ppp, slip, telnet). Nie
> wpuszcza userow na lokalna maszyne. Pilnuje rowniez czy user nie
> przekracza czegos takiego jak Session-Timeout i rozlacza go w odpowiednim
> czasie.
>
> obawiam sie ze nieda sie zrobic tej samej konfiguracji dla portslave
> i mgetty. W jakims tam stopniu mozna to razem: przygotowujac trzeci format
> [...]

Dobrze by bylo, zeby ten portslave i mgetty do wlaczenia samej
transmisji (juz po autoryzacji itp.) uzywaly "ifup". W ten sposob
przynajmniej konfiguracja interfejsów byłaby jednolita.

Da sie to? Oczywiscie po odpowiednim przerobieniu rc-scripts (zeby ifup,
mógl póścić PPP po stdin/stdout).

Pozdrowienia,
         Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !