PPP

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Pon, 8 Lis 1999, 21:17:49 CET

On czw, lis 04, 1999 at 11:33:56 +0100, Grzegorz Stanislawski wrote:
> W pld powinien byc serwer merit-radiusd.
> Sa patche do radiusa dla pppd. ale akurat w przypadku uzywania portslave'a
> jest to niepotrzebne (chyba ze ktos upiera sie do autentykacji przez CHAPa)
>
> [...]
>
>  U mnie radius bierze sobie dane z Postgresa, i autentykuje gosci ktory
> sie wdzwaniaja sie na portslave'i na NetServa USR'a oraz czytaja poczte
> qmailowym pop3 (tu byl potrzebny specjalny checkpassword). Oczywiscie
> accounting wskakuje spowrotem do SQLa.
>
> Miquel van Smoorenburg i Alan DeKok pracuja wlasnie nad nowym serwerem
> [...]

Oglądnąłem  sobie merit-radius -> wygląda nieciekawie,   niekompiluje    się,
Makefile jest bardzo dziwny dużo trzeba grzebać przy nim i jak z licencja  bo
to nie jest GNU?   Nie  ma jakiegoś   radius   (ficzery: pam  (mamy  hasła  w
blowfish, md5 i ldap), GNU, oparty o autoconf).

Czy ten freeradius    będzie  miał obsługe SQL, LDAP, PAM ładne Makefile itp,
kiedy   planujecie   go ustabilizować  ->  miesiąc,  pół roku, rok,  przyszła
dziesięciolatka ;))

Bo obecnie te radiusy, które widziałem wyglądaja jak nie z tej epoki ;))

--
 -=[  Bartosz Waszak  ]--[                                                ]=-
-==[ waszi w pld.org.pl ]==[             Live long and prosper.             ]==-