instalator

Bartosz Waszak waszi w pld.org.pl
Sob, 13 Lis 1999, 13:29:02 CET

On pon, lis 08, 1999 at 12:12:34 +0100, ---%serek--- wrote:
> czy instalator bedzie w tej dziesieciolatce?

Dobre pytanie, chętnie  sam bym się dowiedział   jak   wygląda     praca  nad
installerem. To co siedzi w CVSie to z reguły  bardzo stare z wyjątkiem kilku
katalogów.

Ale udało mi sie skompilować i niektóre programiki jako tako działają.

Ja   bym proponował    zrobić   jakąś wersją działające, niech nie ma tysiaca
ficzerów, które docelowao mają być. Ma mieć  możliwość  wybrania pakietów via
pkgssel,   ma   być    dyskietka startowa       (ta od tornado     to   lekko
zdeaktualizowana). Wsadzić na dyskietke, (c)fdisk,  splątać wszystko skryptem
i niech działa. Przy mniej skomplikowanych instalacjach ruszy.

Ficzery będzie można później dodawać.

Nie dotarłem  do  żadnego  programu  partycjonującego. Czy  jest wogule jakiś
planowany. Coś w stylu diskdruid ???

Ktoś kto się tym zajmuje mógłby zdać raport (w formacie: co zrobione, TODO)

Czy instalator    też będzie musiał tak długo ,,gnić'' w CVS jak jakiś   czas
temu rc-scripty zanim się  doczekały  przeróbek.  Ostatnie  zmiany  w  module
installer się nie myle były 2 miesiące temu.

PS. Przy okazji w specach trza zrobić porządek z "Group:".

--
 -=[   Bartosz Waszak   ]--[                                              ]=-
-==[  waszi w pld.org.pl  ]==[    Beam me up, Scotty!  It ate my phaser!    ]==-