syslog

Nie, 14 Lis 1999, 21:17:45 CET

On Sun, 14 Nov 1999, ---%serek--- wrote:

> to na czym stanelo, robimy zwyklego syslogd i klogd, czy zajmujemy sie syslog-ng?

Tak. libol jest już prawie gotowe (jeszcze jest literówka ale zaraz to
poprawię i puszcze na automaty).
Czyli syslogd i syslog-ng mogłyby udostępniać pseudoapakiet o nazwie
syslogdaemon .. może być ?

Co do syslog-ng znajomy mówił mi, że ponoć jest i tak kiepski. Kiepskość
polegać miałaby na tym, że można go zabić prostym udp floodem. Jeżeli ktoś
ma juz to zainstalowane to prosiłbym o wykonanie jakis testów. Wogóle
przynajmniej ja byłbymn wdzięczny za jakieś wnioski z obserwacji
eksploatacji syslog-ng o ile ktoś już tego używa.