instalator

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Nie, 14 Lis 1999, 21:20:06 CET

On Sat, 13 Nov 1999, Bartosz Waszak wrote:

>Ja   bym proponował    zrobić   jakąś wersją działające, niech nie ma tysiaca
>ficzerów, które docelowao mają być. Ma mieć  możliwość  wybrania pakietów via
>pkgssel,   ma   być    dyskietka startowa       (ta od tornado     to   lekko
>zdeaktualizowana). Wsadzić na dyskietke, (c)fdisk,  splątać wszystko skryptem
>i niech działa. Przy mniej skomplikowanych instalacjach ruszy.

Tak ogolnie to duza czesc tego co powinno byc jest juz zrobiona. Trzeba
tylko kogos kto by siadl i zlozyl to wszystko razem. W szczegolnosci
chodzi o poprawienie installinita, ktory cos tam Pawlowi nie dzialal.
Ostatnio Artur troche ozywil liste, bo byl naprawde prawdziwy zastoj.

>Nie dotarłem  do  żadnego  programu  partycjonującego. Czy  jest wogule jakiś
>planowany. Coś w stylu diskdruid ???

Na razie nie. W tej chwili odpalany jest fdisk.

>Ktoś kto się tym zajmuje mógłby zdać raport (w formacie: co zrobione, TODO)

Zrobiony jest cala obsluga rpm'a, wybieraczka pakietow, lib ktory maskuje
obsluge takich rzeczy jak moduly, sciaganie po ftp, itp. i pare innych
rzeczy ktore sa w installer/pldi/main.
Z tego co wiem to niezbyt dziala lilo, ktore przydaloby sie nawet przy
zubozonym instalatorze.
Aha. I jescze niezbyt jest skonczone ladowanie opisow wszystkich
pakietow. W tej chwili (IMHO) zdecydowanie za duzo jest ladowane do
pamieci, ale to tylko problem na jakich maszynkach pojdzie install.

>Czy instalator    też będzie musiał tak długo ,,gnić'' w CVS jak jakiś   czas
>temu rc-scripty zanim się  doczekały  przeróbek.  Ostatnie  zmiany  w  module
>installer się nie myle były 2 miesiące temu.

Ostatnie zmiany byly z miesiac temu.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )