Kopia repozytorium na FTP i porządki

Nie, 14 Lis 1999, 21:33:04 CET

On Sun, 14 Nov 1999, Michal Margula wrote:

> Ellowka
>
> Gdzie się podziałą kopia SOURCES i SPECS z ftp? Byłoby znacznie szybciej IMHO,
> bo pociągnąć więcej niż 1 Mb z repo to już nie lada wyczyn. Po za tym proponuję
> rozdział plików na FTP według Group. IMHO znacznie by to ułatwiło ściąganie
> potrzebnych pakietów.
>
> To tyle - moje dwa grosze ;)

Dopóty dopóki w cvs jest memory leak są małe szanse żeby to zorganizować
bo każda aktualizacja w całosci SOURCES względem repo powoduje miocne
przeciazenia i długie blokady repo. To jest jedyny powód zniknięcia tych
zasobów.

Tak wogóle ostanio troche znowu sie temu przyglądałem i wydaje mi się, że
jest chyba ślad tego wycieku. Błąd nie tkwi raczej w okolicach pliku
src/server.c co src/zlib.c w którym jest taka obcięta wersja tego co jest
w libz. Jakoś nie mogę sie tam dopatrzeć dealokacji buforów kompresji, ani
też w server.c nie mogę się dopatrzeć ich alokacji. Nie mogę sobie
wygospodarować jakoś większego kawałka czasu na to żeby się temu
przyjrzeć. Jeżeli ktoś miałby czas to prosze także uwzględnić i ten
kierunek poszukiwań.