date i /etc/localtime

Nie, 14 Lis 1999, 21:40:34 CET

On Sun, 14 Nov 1999, Jarek Woloszyn wrote:

> No tak. O tym akurat nie wiedzialem :) Czy o takich rzeczach pisze gdzies
> w dokumentacji? Bo ostatnio musialem sie bawic z kilkoma takimi
> pierdolkami :)

$ apropos time | grep zone
tzfile (5)           - time zone information
tzselect (8)         - select a time zone
zdump (8)            - time zone dumper
zic (8)              - time zone compiler

To powinno być w okolicach dwuch pierwych stron. Zacznij od tzselect(8).

> A jeszcze jedna pierdolka. Zainstalowalem pld'owskie console-tools i
> zaczely sie problemy z fontami.

Sam bym też chciał wiedzieć. Bardzo dawno konsoli nie używałem na tyle
długo żeby zmusić się do poustawiania spraw z polskimi literami i jakoś
też wypadłem z tematu.
Jeżeli jest poprawna konfiguracja to dobrze by było gdyby była
obecna i zakomentowana w domyślnym pliku konfiguracyjnym.