Kłopotów z maszyna ciąg dalszy......

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 19 Lis 1999, 10:24:01 CET

Witam,

Podejżewałem problemy z pamięcią, ale po dzisiejszym poranku to nie bardzo
wiem co myśleć...
sytuacja nastepująca:
Pracuje zdalnie (telnet) w pewnym momencie mam zamrożenia klawiatury, tj
międzu konsolani na terminalu mogę się porzełaczać, ale żadnej komendy nie
jestem w stanie wpisać
[ To jest zpod DOSa ]
Otwieram nową sesje i loguję się na moją maszynę, w momencie po\łączenia
poprzednie dwie sesje padają :(((

OK.
Pracuję jakiś czas po czym następuje totalny zwis systemu :((((
klawiatura serwera nie reaguje na nic nawet na NumLock, czy SysRq ani
Alt-Ctrl-Del.

Więc wygląda na to że to nie pamięć, ale co innego - mnie sie wydaje, że
telnet.
Ale jak to sprawdzić ???

Jakieś sugestie ??
rpm -qa | grep tel
telnet-0.10-34
telnetd-0.10-34
rpm -qi telnet

Name        : telnet                       Relocations: (not relocateable)
Version     : 0.10                              Vendor: (none)
Release     : 34                            Build Date: pon 15 lis 1999 13:45:16 CET
Install date: pon 15 lis 1999 13:45:54 CET      Build Host: alpha.zarz.agh.edu.pl
Group       : Sieciowe                      Source RPM: telnet-0.10-34.src.rpm
Size        : 113388                           License: BSD
Summary     : Klient i serwer telnet ze wspomaganiem dla IPv6
Description :
Telnet jest popularnym protokołem umożliwiającym logowanie się na zdalnym
komputerze w sieci internet i 6bone. Pakiet zawiera klienta i demona telnetd.

rpm -qi telnetd

Name        : telnetd                      Relocations: (not relocateable)
[...]
Size        : 44138                            License: BSD
Summary     : Serwer usługi telnet
Description :
Telnet jest popularnym protokołem umożliwiającym logowanie się na zdalnym
komputerze w sieci internet i 6bone. Pakiet zawiera klienta i demona telnetd.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
      _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/_/_/_/     Wojciech 'Sas' Cieciwa