pam_console

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Nie, 14 Lis 1999, 22:17:54 CET

On Sun, 14 Nov 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

>Wydaje mi się, że to że ktoś zalogował się z konsoli i został odpowiednio
>zarejestrowany przez pam_console możnaby wykorzystac do tego żeby dać
>jakos inaczej uprawnienia takiemu użytkownikowi do tych urządzeń.
>Do realizacji tego celu prawdopodobnie dalej będzie potrzebny PAM.

No dobra. Ale ktos ma jakis pomysl jak to zrobic?

>Tak czy inaczej pam_console korzystajacy z libglib to raczej
>nieporozumienie i jeżeli już to należałoby to odseparować do osobnego
>modułu który nie łączyłby funkcji pam_console jaki w tej chwili mamy.

Z tego co widzialem w sourcach to libglib byl wykorzystywany do
hashtablic. Jezeli tylko do tego (widzialem tylko pld-owskie okrojone
zrodla), to w instalatorze pld (libtrurl) jest modul implementujacy
hashe i mozna by to po prostu zmienic, albo wziasc pam_console i wyciagnac
to do innego modulu.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )