pam_console

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 15 Lis 1999, 13:56:21 CET

On pon, 15 lis 1999, Jarek Woloszyn wrote:

> No mi akurat chodzilo o dostep do dzwieku, tunera tv czy 3dfx'a.

No to  zrob sobie   grupe,  ktora  bedzie miala te uprawnienia.
Ktorys   z  modolow  PAM  pozwala  ustalic kto  w jakiej grupie  sie  loguje.
W  kazdym  razie  da sie  to  zrobic  bez pam_console. Chociaz moze  to
nie byc w  100% bezpieczne.

Pozdrowienia,
  Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !