pam_console

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pon, 15 Lis 1999, 15:51:55 CET

On Mon, 15 Nov 1999, Jacek Konieczny wrote:

>No to  zrob sobie   grupe,  ktora  bedzie miala te uprawnienia.
>Ktorys   z  modolow  PAM  pozwala  ustalic kto  w jakiej grupie  sie  loguje.
>W  kazdym  razie  da sie  to  zrobic  bez pam_console. Chociaz moze  to
>nie byc w  100% bezpieczne.

jest pam_group, ktory daje userowi przynaleznosc do grupy, jezeli loguje
sie z odpowiednich tty'sow. Teraz tylko zabawa ze zmienianiem group plikom
urzadzen. Bede musial popelnic jakiegos skrypta, ktory wezmie sobie maski
plikow i uprawnienia, i je poustawia/sprawdzi czy sa inne, itp.
A moze jest juz cos takiego gotowe?

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )