Buildery i idle-time

Lukasz Trabinski lukasz w oceanic.wsisiz.edu.pl
Wto, 30 Lis 1999, 14:50:00 CET

On Tue, 30 Nov 1999, Sebastian Zagrodzki wrote:

> W tej chwili sytuacja wyglada tak, ze na builderach pakiety moze
> budowac tylko kilka osob, ktore dostaly dostep. Ale ZTCW to te
> komputery przez duza czesc swojego czasu stoja nieobciazone.
> Wiec taka propozycja: moze dorzucic na nich taka kolejke zadan, ktore
> bylyby wykonywane z jakims stosunkowo niskim priorytetem, a za to do
> ktorej kazdy moglby wrzucac zadania budowania pakietow. Dzieki temu
> chyba zasoby na FTP zaczelyby sie szybko powiekszac, a jak budowaloby
> sie cos waznego/duzego (tzn. zapuszczone przez uprzywilejowana osobe)
> to automatycznie zchodzilo by do tla...

Hmm, mam do dyspozycji jedna maszyne, ktorej glownym zadaniem jest
nudzenie sie. Jest to 2* Pentium III, wiec moglbym spowodowac, aby sie nie
nudzila. ;) Troche gorzej jest z przestrzenia dyskowa, ale moze mogbym cos
wymyslic. Ile potrzebaby miejsca na taki builder?

-lt