Buildery i idle-time

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 30 Lis 1999, 15:00:01 CET

On Tue, 30 Nov 1999, Lukasz Trabinski wrote:
[...]
> Hmm, mam do dyspozycji jedna maszyne, ktorej glownym zadaniem jest
> nudzenie sie. Jest to 2* Pentium III, wiec moglbym spowodowac, aby sie nie
> nudzila. ;) Troche gorzej jest z przestrzenia dyskowa, ale moze mogbym cos
> wymyslic. Ile potrzebaby miejsca na taki builder?

Ok.
Jest też jeszcze jedna maszyna :)

Moje to Dual Pentium Pro, 128 MB RAM, zasobow dyskowych troche jest..

Jeśli będzie zapotrzebowanie to dajcie znać co na niej się ma pojawić :)

Pozdrawiam.
					Sas.
--
      _/_/_/_/ _/_/_/_/  _/_/_/_/     Wojciech 'Sas' Cieciwa