PPP

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 1 Lis 1999, 15:04:01 CET

On Fri, Oct 29, 1999 at 09:34:58AM +0200, Bartosz Waszak wrote:
> Zastanawiam się czy  nie trzebaby usunąć debianowych skryptów uruchamiających
> połączenie     gdyż    to  przecież  załatwiają    rc-scripts.    Ewentualnie
> {pon,poff,plog} można zachować i np pon:
>
> #!/bin/sh
> /sbin/ifup ppp0
>
> albo coś w tym stylu. Gdyż stosowanie dwóch  metod zestawiania łącza ppp mija
> si z celem. Zachować    także trzeba     przykłady /etc/ppp/options...    ale
> /etc/ppp/{peers,chatscripts}  mogą ze  spokojem  wylecieć.      Można  też by
> przygotować  jakieś  przykłady,  konfiguracji  ,,serva   dial-up'' - w  dwóch
> [...]

Ja się także zastanawiałem, czy nie dałoby się jakoś ifup uruchamiać z
mgetty. ifup musiałbyć w stanie podać standardowe wyjście do pppd, a
samemu się odczepić od terminala. Ułatwiło by to konfigurację łączy
wdzwanianych w sposób kompatybilny z resztą PLD i umożliwianie wejście
modemem bezpośrednio na sesję terminalową.

Ma ktoś jakiś pomysł jak to zrobić?

Pozdrowienia,
         Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !