Mailbox, Maildir i /var/mail -> kompromis

Pon, 1 Lis 1999, 20:39:04 CET

On Mon, 1 Nov 1999, Jacek Konieczny wrote:

> Nie zgadzam się, lubię sposób w jaki qmail rozproewadza lokalną
> pocztę...
> ... choć z drugiej strony, ustawianie procmaila jako default nie
> przeszkadza w pozostawieniu .qmail ....
>
> [...]
>
> Tego bym wolał uniknąć - ale to wymagałoby zmian w źródłach procmail - a
> one są StRaSzNe :-O

Jeszcze innym rozwiazaniem mogłoby być wydzielnie swoistego interfejsu do
pobierania tego typu informacji przez MUA, LMDA, a także MTA które maja
możliwość pracy w duch trybach (mailbox umieszczany we wspólnym lub per
user spoolu). W zasadzie mogłaby być to biblioteczka z funkcją do
pobierani takiego parametru z pliku konfiguracyjnego.