RE: Dokumentacja (długie, ale przeczytajcie proszę)

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pg.gda.pl
Śro, 3 Lis 1999, 16:20:51 CET

--

On Mon, 1 Nov 1999, Grzegorz Stanislawski wrote:

> [...]
> Fajnie by bylo jakby zrobic dokumentacje w modelu klient-serwer.
> Na pojedynczych komuterach bylo by to wsumie niepotrzebne, ale w wiekszych
> sieciach jest troche klopotliwe trzymanie dokumentacji na wszystkich
> maszynach.
> Powiedzmy ze czesc kliencka skladala by sie z lynksa albo czegos co
> potrafi zadawac requesty XML-RPC i wyswietlac to jakos sensownie.
> A strona serwera to baza plikow z dokumentacja + serwer XML-RPC
> kompatybilny wstecznie z HTML'em.
> Jesli to co pisze to kompletna herezja to sory. Nie zajmuje sie tym na

Hmm, prawdę mówiąc nie bardzo rozumiem na czym by to miało polegać.
W lokalnych sieciach nie ma zwykle problemu żeby współdzielić katalogi z
dokumentacją lub całe /usr przez nfs czy inne fs-y.
A jeśli to rozwiązanie nie wchodzi w rachubę to przecież można wykorzystać
zwykły serwer www - udostępniający html (lub kiedyś może xml).