PLD CVS: pam baggins

Jarek Druzd raven w ae.pl
Śro, 3 Lis 1999, 18:10:57 CET

On Tue, 2 Nov 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Szczerze mówiąc nie mam pewności ale chyba na 99,999% masz rację.
> Pomieszałem z czymś innym znaczy się pamietałem, że init musiał być
> patchowany na okazję md5, a teraz zajrzałem dlaczego .. ponieważ
> implementacja w glibc była wrażliwa na endian/big endian. W tym wypadku
> już co najwyżej pozostaje pytanie czy ta implemetacja BF jest wrażliwa na
> coś takiego.

W sumie powinno dzialac bez problemow, ale w zrodlach sulogin z SysVinit
mamy:

        if (strncmp(pass, "$1$", 3) == 0) {
                for(s = pass + 3; *s && *s != '$'; s++)
                        ;
                if (*s++ != '$') return 0;
                len = strlen(s);
                if (len < 22 || len > 24) return 0;

                return 1;
        }

$1$ to salt MD5 i tutaj nastepuje sprawdzenie czy zakodowane haslo jest
poprawne etc... mozna by przygotowac patch na sulogin robiacy to samo dla
blowfisha, tylko nie wiem czy jest sens. Jezeli tak to hmm do piatku
powinno byc gotowe.

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [phone: (0) 604 352 756]
  __ (o_o)  mailto: raven w ae.pl [http://www.raven.ae.pl]