Dokumentacja

Nie, 7 Lis 1999, 00:22:06 CET

On Sat, 6 Nov 1999, Jacek Konieczny wrote:

> Ale to są niedopatrzenia autorów programów. Nie możemy wszystkiego po
> nich naprawiać. My tylko robimy z nich pakiety. Czasem możemy zrobić
> patcha, także do dokumentacji - ale to nie jest nasze główne zadanie.
> Czy to też jest błąd PLD, że np. Midnight Commander ma problemy z FTP,
> albo, że lynx nie obsługuje tabelek?

Może inaczej. Są błędy różnej kategorii. Jedną z mniej znaczacych las
będzie np. niwłaściwa ścieżka w manie czy ciś koło tego.

Dtuga sprawa, że błędy nawet najdrobniejsze warto katalogować po to żeby
choćby najmniej wiedzieć, że coś zostało rozpoznane jako błąd w sensie
ogólnym i nie wynika to z lokalnej konfiguracji.

Tutaj prośba do wszystkich żeby takie nawet błachostki zgłaszali poprzez
http://bugs.pld.org.pl/.

Czasami ma sie słaby dzień i wiadomo, że lepiej nie zaczynać w taki dzień
czegoś cięższego. Przejrzenie bierzącego rekjestru drobnych niedociągnięć
w takiej sytuacji może spowodować, że komuś po mimo wszystko jakąś
drobnostkę zechce się poprawić.
Także dla tych którzy zgłaszają poważniejsze błędy poprzez bug tracking
system jest korzystniej robić to włąsnie w ten sposób gdyż o ile bład
zosttanie przez kogoś rozpoznany i usuniety to niejako w sprzężeniu
zwrotnym zgłaszający z BTS dostaje list o poprawieniu błędu.