date i /etc/localtime

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Pon, 15 Lis 1999, 00:27:11 CET

On Mon, 15 Nov 1999, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

>Niedawno było o tym (wątek "Ogonki na pierwszej konsoli"). Wyszło że
>rozwiązaniem jest:
>CONSOLEFONT="iso02grf"
>KEYTABLE=pl1
>i że CONSOLEMAP jest niepotrzebne

Tylko ze iso02grf to cofanie sie do tylu, bo uzywalem go jeszcze w czasach
kbd. I wtedy to qrczak trabil ze cos tam jest nie tak i ze On zrobil
porzadne isofonty. W tej chwili standardowo w /etc/sysconfig/console
przychodzacym z console-tools-0.3.3-2 jest ustawiany domyslnie wlasnie
iso02grf - myslalem ze to jakas pomylka, bo samego fontu nie ma w zadnym
pakiecie.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )