date i /etc/localtime

Piotr Czerwinski pius w ceti.pl
Pon, 15 Lis 1999, 01:01:00 CET

On Mon, 15 Nov 1999, Jarek Woloszyn wrote:
[..]

> W pliku konfiguracyjnym jest jakas konfiguracja i wyglada na taka sama jak
> moja poprzednia. Z palca tez probowalem odpalac consolechars tak jak
> kiedys mialem ustawione - bez powodzenia. To dziwne, bo niby sam ksztalt
> fontu sie zmienia, tylko nie ma polskich liter. Normalnie sa znaki z
> latin1 (zamiast ą mam +-) a po echo -n \33(K zamiast ogonkow sa same
> kwadraciki.

Coś jest nie tak w console-tools-0.3.3, sam jednak nie potrafię
powiedzieć co. W sumie niby to wersja devel. Wyjściem jest albo zaczekać
na 0.3.4, mając nadzieję, że tam już będzie ok, albo powrót do gałęzi 0.2.x.
Chyba, że ktoś, kto się bardziej w tym orientuje, znajdzie jakieś rozwiązanie.

pius