Kopia repozytorium na FTP i porządki

Michal Margula alchemyx w uznam.top.pl
Pon, 15 Lis 1999, 08:55:06 CET

On Sun, Nov 14, 1999 at 09:33:04PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Dopóty dopóki w cvs jest memory leak są małe szanse żeby to zorganizować
> bo każda aktualizacja w całosci SOURCES względem repo powoduje miocne
> przeciazenia i długie blokady repo. To jest jedyny powód zniknięcia tych
> zasobów.

A jak jest przechowywane repozytorium CVS? Chyba w postaci zwykłych katalogów
z plikami (a może się mylę, jeśli tak to sorki). Bo jeśli tak, to wtedy możnaby
na cvs.pld.org.pl udostępniać poprzez FTP najważniejsze fragmenty repo i wrzucać
je na ftp.pld.org.pl?

Natomiast jak by wyglądała kwestia podziału plików na FTP według pola group?
Jak na razie ani nikt mnie nie skarcił, ani nie poparł ;)

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.top.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.top.pl/~alchemyx/, PL section of Linux Counter maintainer