PAM_LDAP

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Wto, 16 Lis 1999, 18:42:43 CET

[poniedziałek, 15 listopad 1999], Bartosz Waszak napisał(a):

> PS2. Czy MySQL jest już sprawny? Przydałoby  się  dopracować Postgresa i PHP3.

MySQL działa. Może nie jest jeszcze dopieszczony ale da się z niego
korzystać.

> Mod_Perl obecny nie działa -> nie wyrzuca błedów a apache nie startuje.

Nie działa bo ma problemy ze zmienionym przez patch na IPv6 API.

> I czy w Apache Group myślą o dodaniu IPv6 bo trzebaby  się porozumieć z KAME i
> twórcami apache bo ile można paczować na własną ręke. A wtedy moduły perl, SSL
> i PHP dostałyby support także -> autorzy musieliby się za to wziąć.

Patche jakie są w PLD od jakiegoś czasu są prawie identyczne z tymi z KAME.
Może jeszcze dziś dodam nowy patch w prost z KAME.
Do PHP3 już jest jakis patch w KAME ale nie wiem czy działa.
Nie mam pojęcia jak ludzie z Apache Group zapatrują się na IPv6. Może jest
ochotnik do kontaktów z nimi ?

> PS3. I Samba mi została - ktoś kiedyś na Usenecie mówił, że jest jakaś  2.1.xx
> pre - gdzie ją można znaleźć i czy istnieje. Na cvs nie patrzę bo  po  modemie
> strasznie wolno idzie.

W naszym cvs jest tylko samba 2.0.6. W sambowym cvs'ie jest branch 2.1 ale
nie mam pojęcia na ile to jest stabilne i jakie są w nim dodatkowe rzeczy.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak