Bug w adapterze

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Pon, 22 Lis 1999, 15:13:49 CET

[poniedziałek, 22 listopad 1999], kura w serek.arch.pwr.wroc.pl napisał(a):

> To "!/%description" miało zapobiegać kończeniu regionu już w pierwszej jego
> linijce (bo "%description" pasuje do tego regexpa). Nie pomyślałem jednak o
> tym, że jeżeli pole %description będzie zamykane przez kolejne %description
> to zostanie ono pominięte, w związku z czym wszystkie pola zostaną połączone
> i sformatowane jako całość. Efekt możemy zobaczyć w memtester.spec...

Jeśli czytasz linijka po linijce w pętli while(<PLIK>) to najprościej
będzie wprowadzić coś na kształt stanów. Tj. trafiasz na %description,
ustawiasz zmienną np. $state_description, działasz w trybie właściwym
dla tego pola, trafiasz na pole zamykające, robisz $description = undef
i tak dalej.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/