Obsługa TV

Jarek Woloszyn yossa w pld.org.pl
Wto, 23 Lis 1999, 11:07:10 CET

On wto, lis 23, 1999 at 09:40:48 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Co do braku tego typu aplikacji w pakietach PLD to wynika to raczej z tego
> że chyba do tej pory z grona obecnych osób pracujacych nad pakietami nikt
> nie ma kart TV .. czyli masz sansę wypełnić pewną niszę :)

Ja mam i chetnie potestuje, bo na razie to TV pod linuksem mi troche
kuleje z powodu balaganiarskich pakietow, a nie mam czasu tego doprowadzic
do porzadku.

--
 ( Jarek Woloszyn ) ( yossa w pld.org.pl ) ( member of the GNU generation )
 ( Certificated in C & Linux adm. - http://www.tekmetrics.com  ID=85232 )