xawtv

Śro, 24 Lis 1999, 16:43:33 CET

On Wed, 24 Nov 1999, Lukasz Trabinski wrote:
[..]
> Z mojej strony to chyba wszystko co tyczy sie xawtv. Zastanawialem sie czy
> konieczne bylo dodanie pol BuildRequires, gdyz to automagicznie wykrywal
> configurator ze zdrodel.

Owszem ale jeżeli dodasz BuildRequires to zanim rozpocznie sie budowanie
to juz dowiesz sie jakich pakietów potzrebujesz. Podkręslę, że chodzi
właśnie o pakiety w sensie tych jakie mamym. Po za tym w tej chwili
przebudowywane jest wszystko pod ncurses 5.0 i za pomocą BuildRequires
możan wymóc żeby podczas budowania była obecna w systemie konkretna wersja
tej biblioteki. Przypomnę także,że w razie czego zależności an poziomie
budowanai pakietu mozan obejścć tak samo jak przy instalacji/upgrade czyli
dodając parametr --nodeps.

Jeszcze jedna rzecz apropo taktyki podejścia do tłumaczeń X zasobów.
najprościej pracować nad tym bedzi w ten sposób, że umieścisz sobie kopię
pliku Xawtv w katalogu domowym i bedziesz ją zmieniał. Startujaca
aplikacja która czyta X zasoby najpierw szuka tego pliku wąłsnie w
katalogu domowym.