xawtv

Śro, 24 Lis 1999, 16:46:10 CET

On Wed, 24 Nov 1999, Artur Frysiak wrote:

> BuildRequires: nie jest automatycznie generowane.
> Te zależności zostały wprowadzone w celu wymuszenia pewnych warunków
> budowania pakietu. Zapobiega to sytuacji że pakiet się nie zbuduje.

Albo wyprodukowany kompilat nie bedzie w jakiś sposób pasował do reszty
pakietów. tak jest w tej chwili z ncurses. W zasadzie nie ma aplikacji
która musiiałaby być kompilowana koniecznei z ncurses 5.0 ale skoro
przejście na ncurses 5.0 staje sie faktem to już na etapie budowanai możan
wymóc żeby ncurses 5.0 było obecne w systemie.