EMACS

Czw, 25 Lis 1999, 13:15:13 CET

On Thu, 25 Nov 1999, Robert Maron wrote:

> ?
> mule jest super; co prawda faktycznie mi bardzo przydaje sie fakt, ze
> obsluguje chinski i japonski, ale pl tez ladnie dzialaja

> no najprosciej, to wejsc do menu mule, potem z gorki:
> wybierasz input-method jakis latin-2 i juz; acha - jesli fontset jest
> nietypowy, to mozna z tego menu wybrac jeden z typowych

A może by tak mule sobie brało jakieś ustawienai z LOCALE ?
Pamiętanie o tym, że trzeba to ustawiać jest ciut upiewrdliwe.
W końcu wystarczyłoby czytać zmienne ze środowiska i na tej podstawie
ustawiać klawiature o ile nie jest inaczej ustawiana (chodzi o domyślną
konf, którą moznaby przysłonić). Chyba lisp z emacsa ma takie mozliwości ?