Initowa matematyka - czyli 6 = 0

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pon, 4 Paź 1999, 11:44:45 CEST

On Sat, 2 Oct 1999, -_ sergio _- wrote:

> a nie powinno tak byc?

Nie powinno.
Problem nie jest w inicie, tylko w rc-scriptsach, konkretnie w halt i
reboot. Problemy z nimi wyszly tez w innym watku.
Trzeba sie przyjzec linkom do nich w rc6.d i rc0.d.
Nie pamietam jak to z tym jest bo nie mam kodu pod reka,
Ale imho nie powinny one byc dodawane i uswane przech chkconfig.
zreszta afair w RH tez nie byly.

> --
> http://pl.qmail.org/~ser/ | on_irc: serek at #serek | icq#51081356

Grzegorz Stanislawski