Initowa matematyka - czyli 6 = 0

Pon, 4 Paź 1999, 18:27:04 CEST

On Mon, 4 Oct 1999, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Nie powinno.
> Problem nie jest w inicie, tylko w rc-scriptsach, konkretnie w halt i
> reboot. Problemy z nimi wyszly tez w innym watku.
> Trzeba sie przyjzec linkom do nich w rc6.d i rc0.d.
> Nie pamietam jak to z tym jest bo nie mam kodu pod reka,
> Ale imho nie powinny one byc dodawane i uswane przech chkconfig.
> zreszta afair w RH tez nie byly.

Tak wogóle to miałwbym propozycję zeby to co jest w
/etc/rc.d/init.d/{halt,shutdwn} wyrzucić i zrobić /etc/rc.d/rc.halt

Ktoś opina linka i są jaja takie jak powyżej gdy tymczzasem procedura
stopowanai syetmu powinna sie wykonuwać _bezwarunkowo_ (czytaj nie powinna
być zbednie narazana na to żeby sie nei wykonała, a tak jest w obecnej
sytuacji). Wpiąć to moznaby w /etc/rc.d/rc po wywołanie wszystkich
sktyptów z /etc/rc.d/init.d/ których linki są obecne w /w /etc/rc.d/rc6.d/

Za powyższym przemawia jeszcze jedno. Otóż w sposób jednoznaczny to co
jest w /etc/rc.d/init.d/ powinno być kojarzone IMHO z obsługą serwosów.
Tymczasem stopowanie systemu serwisem nie jest. W tym sensie też o to samo
chodziło mi w momencie kiedy mówiłem o wyniesieniu z /etc/rc.d/init.d/
plików functions*. Dzisiaj już tego nie zdążę zrobić; jutro mam napięty
dzień i w sirodę będę w Wawie (postaram się być na spotkaniu PLUGowym),
więc jeżeli ktoś tego do czwartku rana nie zrobi to się tym zajmę.