Wyciek z X serwera

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 6 Paź 1999, 10:22:39 CEST

On pon, 04 paź 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Mon, 4 Oct 1999, Jan Rekorajski wrote:
> [..]

> Na pcol też ktoś się załaił, że X serwer mu puchnie i wygląda na to, że
> binarka nie było z PLD.

IMHO  to wcale  nie musi  byc wina serwera. Wystarczy, ze jakas aplikacja
bedzie tworzyla kolejne bitmapy  na uzytek serwera, a potem zapomni je
zniszczyc. AFAIK bitmapy,   ktore  maja  byc wyswietlane  przez  Xserwer sa na nim  wlasnie  trzymane - inaczej  zbyt wiele megabajtow  by   plynelo przez siec.

Pozdrowienia,
    Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !