Interfejsy z rc-scripts - nie działa! :(

Czw, 7 Paź 1999, 03:16:00 CEST

On Thu, 5 Aug 1999, Michal Margula wrote:

> E-e. W dokumentacji jedenastki jest napisane o /etc/sysconfig/interfaces/
> <nazwa intrerfejsu> a nie ifcfg-<nazwa>

Zaraz postaram sie to uzupełnić przynajmniej częściowo. Wydaje mi się, że
wogóle dobrze byłoby zrobić strone mana do rc-scripts .. po polsku także
(oczywiście). W tym celu możnaby wykorzystać, mniej wiecej to co jest
właśnie w plikach doc/{{net-scripts,sysconfig}.txt,sysvinitfiles} w module
rc-scripts.

Czyli podsumowując do zrobienia w rc-scripts w tej chwili jest:
- korekta halt/shutdown i power off,
- przejście na nowe raidtools (0.90) - jeszcze kończę testy samych
  raidtools i chyba już dzisiaj nie zdąże zrobić modufikacji do
  rc-scripts,
- uzupełnienie i zaktualizowanie dokumentacji,
- usunąć błąd zwiazany z ustawianiem static-routes, static-nat.

W dłużej perspektywie:
- dalsze dodawanie możliwości opcjonalnego pozyskiwanie niektórych
  informacji o konfiguracji poprzez LDAP,
- zrobienie mana do rc-scripts (drugi etap zwiazany z dokumentowaniem po
  którym obecne pliki tekstowe w doc będzie można usunąć) - chyba warto tą
  dokumentację napisać w sgml.

Czy coś pominąłem ?