PePeSza - nowa wersja (0.10.1)

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Sob, 23 Paź 1999, 13:35:49 CEST

[środa, 20 październik 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Ja miałbym prośbę tylko żebyś synchronizację zasobów z repo wykonywał nie
> przez inport tylko przez commit. Import jest raczej dobry do inicjalnego
> załadowanai źródeł :-)

Mogę prośić o jakieś bliższe szczegóły ? W info cvs jest napisane, że import
nadaje się też do upgradeów (When a new release of the source arrives, you
import it into the repository with the same 'import' command that you used to
set up the repository in the first place.). Więc jak to jest i DLACZEGO
import sie nie nadaje do upgradeów ?

--
/- Paweł Kołodziej _ http://home.elka.pw.edu.pl/~pkolodz2 _ pawelk w pld.org.pl \