PePeSza - nowa wersja (0.10.1)

Wto, 26 Paź 1999, 22:24:47 CEST

yOn Sat, 23 Oct 1999, Paweł Kołodziej wrote:

> Mogę prośić o jakieś bliższe szczegóły ? W info cvs jest napisane, że import
> nadaje się też do upgradeów (When a new release of the source arrives, you
> import it into the repository with the same 'import' command that you used to
> set up the repository in the first place.). Więc jak to jest i DLACZEGO
> import sie nie nadaje do upgradeów ?

Poniważ jest możliwy import z konfliktem czyli tak sytuacja jak miała
ostanio miejsce gdzie jeszcze Artut troche poprawiać musiał żeby to
doprowadzić do porządku nie ma w przypadku ci wogóle miejsca (checkout
wykonuje się albo na czysto albo wogóle).

Po za tym w tej chwili chyba ten ostatni import zamieszał troche i
niechcący chyab narobiłeś branchy i to co jest na HEAD to nie to samo co
zaimportoałeś ostatni.