Wyciek z X serwera

Marcin Dalecki dalecki w dacotec.net
Śro, 6 Paź 1999, 11:10:30 CEST

Jacek Konieczny wrote:

> IMHO  to wcale  nie musi  byc wina serwera. Wystarczy, ze jakas aplikacja
> bedzie tworzyla kolejne bitmapy  na uzytek serwera, a potem zapomni je
> zniszczyc. AFAIK bitmapy,   ktore  maja  byc wyswietlane  przez  Xserwer sa na nim  wlasnie  trzymane - inaczej  zbyt wiele megabajtow  by   plynelo przez siec.

Moim zdaniem nie przez przypadek każdy objek w X11 jest powiązany z kontekstem
okienka.
Tak więc jeśli zabijesz daną aplikację to i serwer powinnien wrócić do
normalności.

Poza tym -fno-strict-aliasing na pewno nie ma *nic* wspólnego z wyciekami.
Tródno mi bowiem sobie wyobrazić, aby miał on jakikolwiek wpływ na kolejność
wykonywania operacji lub wyniki testów.

--Marcin