kerneli

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Nie, 17 Paź 1999, 20:18:31 CEST

[niedziela, 17 październik 1999], Artur Frysiak napisał(a):

> Raczej Australii i Francji gdzie to używanie technik kryptograficznych jest

We Francji pół roku temu zliberalizowano znacznie przepisy dotyczące
kryptografii. A w Australii chyba nigdy nie były zbyt restrykcyjne?

> mocno ograniczone. Amerykę będziemy mogli podbić bo my nie wyexportujemy
> kryptografi z Ameryki tylko ją tam zaimportujemy :-)

Dokładnie. Poza tym jak ktoś z kraju objętego ograniczeniami bardzo będzie
chciał używać PLD, to zawsze możemy zrobić wersję bez kryptografii.

W takim razie ja powoli będę przymierzał się do włączenia kerneli do jądra
PLD, z tym że najpierw potestuję to trochę u siebie pod kątem stabilności
(już zauważyłem kilka drobnych błędów).

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/