kerneli

-_ sergio _- ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Nie, 17 Paź 1999, 20:43:58 CEST

On nie, paź 17, 1999 at 08:04:19 +0200, Artur Frysiak wrote:
> Raczej Australii i Francji gdzie to używanie technik kryptograficznych jest
> mocno ograniczone. Amerykę będziemy mogli podbić bo my nie wyexportujemy
> kryptografi z Ameryki tylko ją tam zaimportujemy :-)

ja tam nie bede nic takiego importowal do stanow, pewnie bede chcial
dostac kiedys wize.

co do wielkosci jadra, to kilka kilo wiecej lub mniej ma znaczenie
wylacznie mentalno-psychologiczne (czytaj: zadne).

--
http://serek.arch.pwr.wroc.pl/~ser/ | on_irc: serek at #serek | icq#51081356