kerneli

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Nie, 17 Paź 1999, 20:30:34 CEST

[niedziela, 17 październik 1999], Jarek Druzd napisał(a):

> Według mnie raczej jest zbyteczne, ponieważ mało osób moim zdaniem będzie
> tego używać... Drugim aspektem jest to że więcej feturesów w kernelu wiąże
> się z dodatkowym powiększeniem wielkości kernela i większym
> zapotrzebowaniem na pamięć ;)

To są wszystko moduły, tak że ten argument odpada. Natomiast wydaje mi się
że brakuje pod Linuxa czegoś do szyfrowania dysków, co działa "z pudełka".
Tak samo jest przecież z IPv6 (ile userów tego używa?), którego obecność
w kernelu PLD pozytywnie wyróżnia go wśród innych dystrybucji.

Oczywiście, nie namawiam do pakowania do kernela wszystkiego co się
pod rękę nawinie, ale jeśli już PLD ma być "on the edge" to wbudowane
szyfrowanie dysków jest niezłym argumentem :)

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/