Dokumentacja (długie, ale przeczytajcie proszę)

Artur Frysiak wiget w t17.ds.pwr.wroc.pl
Pon, 18 Paź 1999, 04:33:26 CEST

[niedziela, 17 październik 1999], Grzegorz Stanislawski napisał(a):

> Pytanie: nie moglibysmy od razu zaczac robic tego w XML?
> Od razu sie przyznaje ze jestem lama w tym temacie ale z tego co wiem XML
> jest bogatszy, w szczegolnosci mozna teksty w xmlu traktowac jak baze
> danych co pewnie bedzie porzyteczne przy wyszukiwaniu informacji.
> Jak mniemam konwersja sgml->xml spowoduje ze zalety xmla nie beda wpelni
> wykorzystane.

Nie w pełni wykorzystany ? XML to podzbiór SGMLa (tak jak HTML czy właśnie
DocBook). SGML to bardzoooo szerokie pojęcie.

Wiget
--
 / / /\ \ (_) __ _  ___| |_  @__mail:  Artur Frysiak