Dokumentacja (długie, ale przeczytajcie proszę)

Pon, 18 Paź 1999, 03:04:26 CEST

On Sun, 17 Oct 1999, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Pytanie: nie moglibysmy od razu zaczac robic tego w XML?
> Od razu sie przyznaje ze jestem lama w tym temacie ale z tego co wiem XML
> jest bogatszy, w szczegolnosci mozna teksty w xmlu traktowac jak baze
> danych co pewnie bedzie porzyteczne przy wyszukiwaniu informacji.
> Jak mniemam konwersja sgml->xml spowoduje ze zalety xmla nie beda wpelni
> wykorzystane.
> Poza tym skoro i tak (AFAIK) xml ma wyprzec sglma i html zaczynajac w xmlu
> bylibysmy troche "do przodu" i bylo by troche mniej roboty.

Wyprzeć (?) .. może i tak ale w konkretnych zastosowaniach a nie wogóle,
bo przecież XML to podzbiór/uproszczenie SGML, które ma być lepsze wużyciu
włąśnie w konkretnych zastosowanaich. Z tej zależności XML<->SGML
wynikałoby jedno, że to co da się zrobić w XML będzie możliwe także i SGML
ale nie koniecznie w druga stronę. Przynajmniej tyle mógłbym dodać na
podstawie tego co w tej chwili wiem.