kwestia zewnetrznych modulow do kernela

Robert Slaski robin w atm.com.pl
Pon, 6 Wrz 1999, 10:51:17 CEST

Czy moduly do kernela dodawane przez aplikacje zewnetrzne (np.
pcmcia-cs, vmware itp.) nie powinny byc czasem budowane w kernel.spec?
Wg mnie tak - w pcmcia-cs, ktorym sie teraz zajmuje, wylaczylem
budowanie modulow, a zostawilem tylko uzytki, skrypty, many itp. Same
moduly (zalezne najczesciej od `uname -r`), budowane w kernel.spec,
ladowaly by potem w pakiecie 'kernel-modules-xxx', gdzie xxx to nazwa
pakietu lub podsystemu do ktorego sie odnosza (np.
kernel-modules-pcmcia).

Obecnie pcmcia-cs buduje sie u mnie wg. w/w zasad i jezeli zgodzicie sie
z moja propozycja to taka wersje umieszcze w repo oraz dostosuje
odpowiednio kernel.spec.

pozdrawiam,
mikrobi

PS. czy nikt nie uzywa zadnego narzedzia do monitorowania site'ow?

--  Robert Slaski
--  ATM  S.A
--  robin<at>atm.com.pl slaskir<at>polbox.com
--  Palenie raka powoduje smród i bicie serca