kwestia zewnetrznych modulow do kernela

Robert Slaski robin w ATM.COM.PL
Pon, 6 Wrz 1999, 12:25:24 CEST

Jacek Konieczny wrote:

> Raczej nie. Przecież źródła tych modułów nie są rozprowadzane z jądrem.
> Nie można przecież mieszać pakietów, bo będzie bajzel.
> Ktoś kompiluje jądro - to kompiluje jądro, a nie vmware - i powinien mu
> wystarczyć spec oraz źródła kernela (oraz łaty, ale nie dodatkowe modułyu).

Moja propozycja idzie wlasnie w kierunku 'odciazenia' kernela. Zarowno w
RH, jak i w MDK, cala pcmcia 'ginie' w kernelu, tzn budowana jest ze
speca kernela i znajduje sie w: kernel-x.y.z (moduly) oraz
kernel-pcmcia-cs-x.y.z (reszta softu). I nawet nie widac przy tym, ktora
jest to wersja pcimci. Ja chce (byc moze jako rozwiazanie przejsciowe)
wydlubac pcimcie z kernela i zostawic tylko moduly.

No chyba, ze z pcmcia-cs.spec da sie zbudowac pakiet
'kernel-modules-pcmcia'; takoz i z xxx.spec - kernel-modules-xxx. Tylko
jak?

pozdrawiam,
mikrobi

PS. Sorry, ze tak z ta pcmcia, ale na notebooku tez mi sie PLD zachcialo
:-)

--  Robert Slaski
--  ATM  S.A
--  robin<at>atm.com.pl slaskir<at>polbox.com
--  Palenie raka powoduje smród i bicie serca