Bugzilla

Sob, 11 Wrz 1999, 21:51:29 CEST

On Sat, 11 Sep 1999, Jacek Konieczny wrote:

> Cześć
>
> Jak często są uaktualniane komponenty Bugzilli względem tego co jest w
> CVS. I czy jest to robione automatycznie?

Znaczy się lista komponentów nie jest uaktualniana co jest uzupełniana
ręcznie. żeby coś tam dodać trzeba mieć odpwiednie prawa.

W przypadku listy komponentów wydaje mi się że warto by to uzupełnić raz z
jakiegoś skryptu żeby zapomnieć o tym na jakis czas (pojedynczep kiety
możnaby już dodawać ręcznie .. lub też z automatu).

Tym tak czy inaczje musiałby się raczej żająć Sergiusz gdyz tylko on ma
dostep pełen do bugzilli (w sensie ma nad tym pełna kontrolę).
Sergiusz dałoby się to uzupełniać z auytomatu ?