clanbomber

Wto, 21 Wrz 1999, 16:51:00 CEST

On Tue, 21 Sep 1999, Robert Slaski wrote:

> Jesli komus sie chce to prosze o przetestowanie clanbombera, ktory po
> ostanich kloczkowych optymalizacjach przestal u mnie dzialac. Jesli sie
> potwierdzi - cofam te poprawki.

W tej chwili jest tylko mały klincz. Otóż ClanLib i OpenPTC mamy tylko
przekompilowane na libstdc++-2.9.0 (z egcs-1.1.2). OpenPTC ma kłopoty z
przekompilowaniem się na libstdc++-2.10.0 (z gcc 2.95.1).

Sprawdzić by trzebabyło czy ten pad nie jest zwiazany z tym, że clanbomber
jest kompilowanyt na nowym libstdc++, a biblioteki jeszcze nie korzystaja
z z starego libstdc++. Jeżeli używasz gcc 2.95.1 zamiast egcs to bardzo
prawdopodobna jest właśnie taka systuacja (sprwdź za pomocą ldd na
binarce clanbombera).