clanbomber

Robert Slaski robin w atm.com.pl
Wto, 21 Wrz 1999, 17:32:00 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> Sprawdzić by trzebabyło czy ten pad nie jest zwiazany z tym, że clanbomber
> jest kompilowanyt na nowym libstdc++, a biblioteki jeszcze nie korzystaja
> z z starego libstdc++. Jeżeli używasz gcc 2.95.1 zamiast egcs to bardzo
> prawdopodobna jest właśnie taka systuacja (sprwdź za pomocą ldd na
> binarce clanbombera).

Jakis czas temu przeszedlem juz na tandem 2.95/2.10.0, a pakietow uzywam
zarowno oficjalnych z ftp, jak i swoich z cvs. W celu wyczyszczenia
sytuacji zapuscilem wiec kompilacje Hermesa -> ClanLib -> clanbombera (w
kolejnosci zaleznosci). Poniewaz w tle mam jeszcze dwie inne kobyly,
wiec o wynikach poinformuje jutro.

ldd `which clanbomber` wskazuje jak na razie na libstdc++.so.2.10 i w
tej wersji dziala.

PS. W configure do ClanLib jest opcja 'openptc support' w biezacym specu
wylaczona - trzeba sie temu przyjrzec.

--  Robert Slaski
--  ATM  S.A
--  robin<at>atm.com.pl slaskir<at>polbox.com
--  Palenie raka powoduje smród i bicie serca