rc-scripts: make rpm się nie robi

Pon, 27 Wrz 1999, 21:35:56 CEST

On Mon, 27 Sep 1999, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> kończy się komunikatem make: Error[1]
>
> Natomiast po przegraniu rc-scripts-0.0.9.tar.gz do SOURCES
> i rpm -ba rc-scripts.spec, komunikatu o błędzie nie ma, ale paczek też nie
> ma
>
> W obu przypadkach w trakcie budowania pojawia się seria takich
> komunikatów:
>
> Nie znaleziono pliku: /tmp/rc-scripts-0.0.9-root/etc/sysconfig/network-scripts/if*

Nie chce mi się już tego teraz sprawdzać bo właśnie wyszło 0.0.1.
Sumaryczna lista zmian miedzy 0.0.9, a 0.0.10:

        * rc-scripts.spec: - version 0.0.10
        - fixed nls() and NLS messages
        - more tanslated messages in pl.po
        - nopmtudisc isn't specified by default
        - we are using ,,onlink'' option for tunnels
        - more /proc/sys/net support
        - removed unnecesary pid of process checking
        - returns ,,died'' instead ,,failed'' in some cases
        - flushing instead deleting routing and addresses when down lo interface
        - added information about using tnlcfg-xxx instead of ifcfg-xxx
        - another support for IPv4 aliases via IPADDR_ALIASES variable
        - fix in make symlinks to rc.local
        - now is rootfs on NFS compatibl

Jakbyś mógł sprawdzić czy efekt nadal jest obecny.
Jutro chyba albo i jeszcze dizsiaj bedzie zapewne kolejna wersja bo
jeszcze kilka drobiazgów zostało dosztrzeżonych po próbach. Także 0.0.11
to bedzie taki bugfix releas.

Jeżeli możnaby prosić o ocenę jakości tłumaczeń na język polski
komunikatów jakie pojawiają się w skryptach startowych.
W razie czego prosiłbym o zgłaszanie błędów czy dostzreżonych
niedoróbek (o ile ktoś nie jest ich w stanie od razu poprawić) raczej
przez http://bugs.pld.org.pl/