rc-scripts: make rpm się nie robi

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pg.gda.pl
Wto, 28 Wrz 1999, 14:07:05 CEST

>         * rc-scripts.spec: - version 0.0.10
ciach ...

> Jakbyś mógł sprawdzić czy efekt nadal jest obecny.

Problemem były stare ~/.rpmrc i ~/.rpmmacros. Wywaliłem i już działa
Czy potrzebne są jeszcze te pliki czy wystarczą ogólnosystemowe?

Natomiast po upgrade na 0.0.10 (z 0.0.3) nie wstaje sieć - nawet lo jest
nieskonfigurowane
Ustaliłem że winny jest 'ip' - jedyne co potrafi powiedzieć to
"Cannot send dump request: Odmowa połączenia"

Co się dzieje? Coś muszę upgradnąć?