LDAP - postępy - rc-scripts, doc

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 28 Wrz 1999, 18:29:42 CEST

Cześć,

Powoli robię to co zamierzałem - wprowadzam konfiguracje poprzez LDAP.
Chcę to zrobić w sposób jak najbardziej przezroczysty.

Na razie zrobiłem rc-scripts. Przy USE_LDAP różnym od "yes" w
/etc/sysconfig/network rc-scripts powinny się zachowywać jakbym nic
tam nie zmieniał (i mam nadzieję, że tak jest). Po ustawieniu
tej zmiennej na "yes" rc-scripts będzie próbowało uruchamiać interfejsy
wegług wytycznych w LDAP.

Poza tym wypłodziłem trochę tekstu na temat LDAP i mojej wizji jego w
PLD. Nigdy nie byłem dobry w pisaniu, ale może ktoś się czegoś z tego
dowie. Tekst jest w PLD-doc. Jeszcze trudno go uznać za skończony, ale
będzie mi łatwiej go dokończyć, jak przeczytam jakieś komentarze :-)

Pozdrowienia,
      Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !