rc-scripts 0.0.11

Wto, 28 Wrz 1999, 18:32:43 CEST

W zasadzie tylko poprawki:

- fixed message on entering runlevel (s/Leaving/Entering/),
- fixed bug on including network interface config file,
- fixed deinitialization RAID devices (deinitialize only used devices),
- fixed displaying messages on raid initialization,
- removed dummy code with including additional interface description with
  using $PARENTCONFIG.

Za kawałek pakiet powinien być już na ftp (właśnie puściłem przez
automaty).

Mały komment:

Konfigurowanie międzymordzi sieciowych przez LDAP w przypadku
międzymordzia uplink chyba w tej chwili chyab za bardzo nei ma sensu.
Rozumiem, że to moze mieć znaczenie np. w przypadku pracy typowej
jednostki dla ISP gdzie jakieś interfejsy już są podnoszone, a chodzi
tylko o to zeby łatwo zarzącą np. liniami dzierżawionymi na ppp czycoś
kołetego (?).

Usunąłem source_config() w functions.network używanie $PARENTCONFIG i
czytanie (chyba) dodatkowej konfiguracji per międzymordzie. Nie wiem co to
miało być i jaki był tego zamiar ale IMHO jeden plik czy treż jedno źródło
informacji o międzymordziu to już wystarczająco dużo .. chyba ,ze ja
czegoś nie zrozumiałem w tym wszystkim i prosiłbym o jakąś dodatkową
legendę co do tego do czego to miało służyć.

Propozycja małej modyfikacji. Chodzi o zmianę nazw plików
/etc/rc.d/init.d/functions na /etc/rc.d/.functions i
/etc/rc.d/init.d/functions.network na
/etc/sysconfig/network-scripts/.functions.

To nie są pliki które muszą być widoczne w sposób "normalny" a i
umiejscowienie functions.network w /etc/sysconfig/network-scripts wydaje
sie jakby bardziej adekwatne. Co więcej w /etc/rc.d/init.d powinny być
tylko skrypty do obsługi serwisów .. i tu jeszcze jedna propozycja
wygładzenia pod tym kontem tego co jest obecnie. Otóż chodzi o
/etc/rc.d/init.d/{halt,shutdw}. Nie są to sktrypty z serwisami to po
pierwsze, a te kilka ostatecznie wykonywanych czynności przy zamykaniu
systemu chyba byłoby lepiej wstawić do /etc/rc.d/init.d/rc.halt które
byłoby wywoływane z /etc/rc.d/init.d/rc po wykonaniu wszystkich skryptów z
/etc/rc.d/rc6.d/K*.

Eny koments ?