Bledy w rc-scripts

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 14 Wrz 1999, 14:46:58 CEST

On Tue, Sep 14, 1999 at 02:03:40PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Za mało poziomów ? więcej niż od 0 do 6 ? I tak init obsługuje tylko 0..6
> :-)

Tak. Tyle, że teraz mam i rc.? (tam tylko moje stare rc.local) i rc??.d.
A przy starcie i tak tylko te drugie są brane pod uwagę.
Chyba że wziąłem z CVS rc-script w czasie czyjegoś "cvs commit".

> init.d/serial ? Z czego to ? Jest rc.d/rc.serial, który przychodzi z
> setserial (rc-scripts sprawdza czy jrest ten skrypt) i jest to wywoływane
> przed odpaleniem serwisów.
To już wyjaśniłem w poprzednim mailu: false alarm :-(

> Używasz rc-scripts 0.0.8 ?
Nie, wczorajsze z CVS. Przedstawiają sie rc-scripts 0.0.9
0.0.8 próbowałem w domu i nie byłem zadowolony.

> kloczek
> PS. dodałem komponent z rc-scripts.
Super!

> PS2. Chyab trzeba będzie wypuścić dzisiaj kolejną wersję rc-scripts bo
> trochę się tam ostatnio zmieniało.
Też by było fajnie. Przyzwyczaiłem się że tych najbardziej
systemowych pakietów (rc-scripts, setup, iproute2) zwykle nie
ma aktualnych na FTP.

Pozdrowienia,
       Jacek

--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !