ucs-fonts

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Nie, 19 Wrz 1999, 09:59:53 CEST

Zrobiłem speca do ucs-fonts:

Unikodowe wersje popularnych fontów "misc-fixed-*", wymagane do
poprawnego wyświetlania tekstu w formacie UTF-8 przez programy
terminalowe obsługujące Unicode (xterm).

Jestem z siebie strasznie dumy, bo to mój pierwszy spec :) Więc
lepiej niech ktoś sprawdzi czy nie zawiera rażących błędów.
Jeśli dziś zdążę, to wyrzucę jeszcze xterma z XFree86.spec,
na rzecz samodzielnego xterma z wszystkimi patchami od czasu
wypuszczenia XFree86. M.in. jest tam obsługa UTF-8, która skłoniła
mnie do zrobienia ucs-fonts. Po zainstalowaniu tych fontów oraz
poprawionego xterma można czytać teksty w UTF-8, co robi duże
wrażenie :)

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/